MMA. Co za siła i szybkość! Kapitalny pokaz Polki

Twój zdrowy kręgosłup

Trener

Ewa Kula Ewa Kula

Jestem instruktorką fitness/pilates z ponad 10 letnim doświadczeniem. W znacznej części swojej zawodowej kariery skupiałam się na zdrowiu kręgosłupa - łagodzeniu bólu i objawów związanych z jego przeciążeniami.

Moje życie związane było ze sportem od najmłodszych lat. Dzieciństwo wypełniała mi akrobatyka sportowa, a efekty tej pracy dały o sobie znać na arenach międzynarodowych i krajowych, gdzie zdobywałam często miejsca na podium.

Jako absolwentka warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego, zawsze zawiązana byłam z ruchem. Po skończonej karierze sportowej, szukałam skutecznych rozwiązań do walki z kontuzjami i bólem ciała. Jako instruktorka Open Mind Pilates i członkini międzynarodowej szkoły Pilates Anytime, ciągle rozwijam się i szkolę, by nieustannie podnosić swoje kwalifikacje.

Wierzę, że możemy żyć bez bólu ciała.
Wierzę, że możemy sobie pomóc dużo bardziej niż myślimy, bez nadmiernych interwencji w nasze ciało.
Wierzę, że prawidłowo dobrany ruch, ćwiczenia i szeroko rozumiana aktywność fizyczna, uzdrawia i pozwala nam osiągnąć silną i mocną sylwetkę.

Takie podejście stosuję na każdych zajęciach, które prowadzę i na każdej indywidualnej sesji z podopiecznym.
Ciebie również chciałabym zaprosić na wspólne ćwiczenia i do zgłębiania wiedzy, która może w skuteczny sposób uchronić Cię przed bólem pleców.

Twój zdrowy kręgosłup

Facebook

YouTube

Twitter

Instagram

Ból. Jak go uniknąć? Jak ćwiczyć? Jak się ruszać, by nie mieć problemów z bólem pleców?

Zdrowe stopy. Jak dbać i ćwiczyć stopy?

Osteoporoza i ćwiczenia. Jak ćwiczyć, gdy problemy z osteoporozą już się pojawiły?

Popularne tematy

Zobacz wszystkie